מטפלים בנישואין – לגרום לזוגיות מעורבת לעבוד

 

להיות במערכת יחסים “מעורבת” יכולה להיות הרבה דברים בימינו. ייתכן שיש דעות דתיות שונות או רקע אתני או תרבותי גזעי שונה, לפעמים זה קצת משניהם. כשאתה מתחתן עם מישהו מרקע אחר, לא רק אתה ובן זוגך צריכים להתמודד עם זה.

הדבר המצער הוא שלפעמים זוגות נותנים להשפעות מבחוץ להשפיע על הצלחת מערכת היחסים שלהם. עזרה ממטפלים זוגיים יכולה לעזור לכם להתמודד עם ההבדלים ולהתמקד בדברים החשובים – אהבה וכבוד אחד לשני.

לפעמים, מערכת היחסים שלכם עלולה ליפול קורבן לתסמונת “רומיאו ויוליה” שבה המשפחות מתנגדות בעקשנות לשידוך מסיבות של מעמד, דת, תרבות והתערבות הגורמים לפגיעה של המשפחות בבני הזוג. למרות שאתה צריך לכבד את הדעות של משפחותייך ואת הערכים שלך, אין שום סיבה שאתה והאחר המשמעותי שלך לא תצליחו לפתור את הדברים למרות ההבדלים הבולטים האלה.

ככל שהמדינה מגוונת וסובלנות מוגברת למערכות יחסים מעורבות, זו סוגיה שכיחה מאוד שזוגות מתמודדים איתה כאשר שוקלים מטפלים זוגיים. לפעמים חשוב שצד שלישי יסתכל בצורה אובייקטיבית על המצב ויציע ייעוץ לגבי הגעה להסכמה. חלק מהבעיות שעלולות להתעורר כוללים:

* הטקס-איזו דת תייצג בטקס? איזה רקע תרבותי יודגש?

* גיור-אם אתה ובן זוגך באים מרקע דתי שונה, האם אחד מכם יתגייר לדת השנייה? זה משהו מטפלת זוגית מומלצת ים בנישואין יכולים לעזור לפתור כי למרות שזו החלטה אישית, זה גם נושא מאוד לוהט שיכול להשתמש בייעוץ.

* הילדים- זה כנראה הנושא הגדול ביותר בקרב זוגות וגם במשפחה הקרובה- איך הילדים הולכים לגדל? אם ההבדל הוא בדת, מה הם יבחינו? אבל, אם זה גזע, איזו תרבות הם יחגגו?

* גיאוגרפיה-האם הרקע התרבותי או הדתי שלך גורם לקרע בסוג הקהילה בה אתה חי או בה אתה עובד?

אלו שאלות חשובות שמטפלים בנישואין הוכשרו לעזור לך לענות עליהן. כשזה מגיע, הכי חשוב להתמקד באהבה שיש לכם אחד כלפי השני, לכבד את הערכים והדעות של האחר וללמוד להתפשר, גם בנושאים הגדולים.

אמצו את הגיוון והעושר הנובעים ממשפחה מעורבת. אין סיבה שלא ניתן לחגוג את שניהם, במיוחד כשילדים מעורבים. לחוות את ההבדלים זה בזה, ללמוד ולהעביר אותם לילדים. להיות זוג מעורב לא חייב להיות קשה וזה לא נידון להיכשל אם אתה עובד על זה ומאמץ את ההבדלים שהופכים את המשפחה החדשה שלך לייחודית.